1. 2. 3. 4. 5.    

2
2
 

Peugeot 206 2.0 16V Rallykrossz div.5:

Csernyik István versenyautója. 2 literes szívó motor VEMS ECU-vel. A motor padon mérve keréken 110 Kw teljesítményt tud.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Ford Focus WRC Rallykrossz Div1.:

Móricz József régi versenyautója. Az autó teljesen egyedi, rengeteg munka van benne. Tulajdonképpen escort motyókból épült. A motor hosszában beépítve, félig az utastérben, a jobb súlyelosztás miatt. Quaiffe 6 sebességes szekis váltóval.MOTEC ECU, 8 injektorral. Az új tulajdonos motorfékpadon németországban bemérette a gépet. 530 LE -őt tud a motor, 45-ös szűkítővel! Most Ausztriában versenyeznek vele, illetve zónabajnokságon is felbukkan néha.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Fiat Uno Turbo CRY:

CRY drag autója. VEMS ECU-vel. És minden földi jóval ellátva ami csak elképzelhető.Teljesen elkészült az idei szezonra a kis gép, az első versenyén rögtön rekordokat döntött. Az ország leggyorsabb UNO-ja volt valamikor, és most újra az lett sőt világszínvonalon is egyedülálló! Az autó teljesítménydiagrammja itt látható. 328 LE-t teljesít! Ez 230LE feletti literteljesítményt jelent!!! hopp......Legjobbja negyedmérföldön: 11.41 @ 200 km/h !!!!!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Honda Civic 1.6 Vti Turbo "KING OF EUROPE 2007 " :

Vogelsinger Sanya 1.6-os drag autója. Kategóriájában Európa leggyorsabb kocsija. HONDATA ECU-t használ. Az alapokat Sanya csinálja a beállításban. Én a finomhangolást és az utolsó lóerők előcsalogatását végzem. Reméljük hogy ebben az idényben még tovább tud erősödni a gépezet! Eddigi legjobbja negyedmérföldön: 10.738 @ 220.57 km/h !!!!!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

FIAT Bravo 4x4 2.0 16V Turbo:

A Vida Rally Team versenyautója. Különleges technika. Bravo kasztniban lancia integrale motor és hajtás, épített csőfutóművel és minden mással ami szem-szájnak ingere. Rally Sprint Bajnokságban fut. A 2008-as szezonra kezdtem dolgozni az autóval. VEMS ECU-t használ. Hosszas hibakeresés és az egész elektronika átnézése volt szükséges. Aztán az autót teljesen átprogramoztuk, és az ALS-t is beállítottuk. A megnövekedett igénybevétel miatti hűtési problémák is megoldásra kerültek. Azóta stabilan működik a technika. Az új idényben azóta kétszer is abszolut győzelmet aratott az egész mezőny felett!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

TOYOTA Supra Drag:

Szász Csabi drag gépe. Tulajdonképpen a régi piros supra cuccaiból lett építve, de kifejezetten gyorsulásra. Nagyobb turbót vizes intercoolert, drag kerekeket és futóművet kapott az autó. VEMS ECU-val megy. Az autón még nagyon sok fejleszetnivaló van, még sok gyermekbetegséget kell megoldani. Az autó egyik futama itt látható. Eddigi legjobbja negyedmérföldön: 11.453 @ 211.1 km/h

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Fiat Punto 1.4 Turbo drag:

Magyarország leggyorsabb puntója volt de most méltó ellenfele akadt. VEMS Ecu T3/T4-es turbo, 440-es injektrorok. Érdekesség hogy a motor alja még mindig gyári! Valahol 250LE felett van egy picivel a teljesítmény! Az autó dragra épült, de utcai használatra is teljesen alkamas. Egy igazi kis méregzsák! Eddigi legjobbja negyedmérföldön: 12.62 @ 176.88 km/h

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Honda Civic 2.0 Vti Turbo "KING OF EUROPE EAST 2008" :

Vogelsinger Sanya új, immár 2 literes motorral épített drag autója. Az autó megnyerte a 2008-as King Of Europe East-et és a King Of Europe West-et is!!! HONDATA ECU-t használ. Az alapokat itt is Sanya csinálja a beállításban. Én a finomhangolást és az utolsó lóerők előcsalogatását végzem. Az autó a világ 10 leggyorsabb civic-jének az egyike! Az eddigi legnagyobb magyarországi célvonali sebesség rekordját is magáénak tudhatja! Eddigi legjobbja negyedmérföldön: 10.46 @ 234 km/h !!!!!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

TOYOTA CELICA 4x4 CARLOS SAINZ :

Egy kellemes carlos sainz celica. Épített motorral, VEMS ECU-val és folyamatosan épülő külsővel. Az autó napi használatban van ezért igen lassan készül, de azért már kezd körvanalazódni hogy mi fog születni belőle. ALS és rajtprogram is működik benne. Ha belekerülnek a nagyobb injektorok akkor jóval nagyobb teljestményt fog tudni ugyanez a mechanika.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

TOYOTA SUPRA 3.0 TURBO :

A gép átalakítása még jelenleg is folyik. Elég nagy potenciál rejlik benne. A motorra felkerült egy nagyobbacska turbó, VEMS elektronika, hengerenkénti trafók, ALS, rajtprogram, egyedi szívósor, nagy intercooler, stb stb... A tulaj a motorteret is "kitisztította", és folyamatosan szépíti a külsőt is. Kezd összeállni a járgány. Mért eredményei egyenlőre még nincsenek.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Fiat Punto 1.4 Turbo drag:

Magyarország leggyorsabb puntója! A vas nagyon komolyan meg van építve, és ez látszik is rajta! Nagyon jó alap egy ütőképes drag géphez vagy akár más versenyre is alkalmas lehet. Rengeteg munka volt a kocsival. VEMS ECU került bele. Mostmár minden hibátlanul működik az autón, összeállt a technika. Még csak egy kisebb turbó van rajta. Innen a cél az erősítés. Az első két versenyén már győzelmet aratott. Legjobbja negyedmérföldön: 11.983 @ 189.47 km/h !!!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Mitsubishi EVO 9 Gr.N rally N4:

Botka Krisztián versenyautója. MOTEC ECU-t használ. Különlegessége, mint minden EVO9-esnek a MIVEC rendszer. Azaz a szívó vezérműtengely változó vezérlésű. A tengely helyzetét is külön programozni kell az ECU-ban, ezért némileg nehezebb hangolni mint a "hagyományos" motorokat, viszont cserébe szélesebb fordulatszámtatrományban dolgozik a motor. A rally bajnokságban minden versenyen találkozhatunk ezzel az autóval.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

TOYOTA MR2 COMPRESSOR:

Egy rendkívül szép állapotban lévő MR2-es. Az autóban egy japánból importált komresszoros motor van, VEMS ECU-vel. Sokáig tartott az átalakítás, sokmindent át kellett építeni az erősített kuplung és az egyéb szükséges változások miatt. Sorra jöttek elő a problémák az építés során, de aztán összeállt a gép. Mostmár óramű fimomsággal működik. A végső behangolása még folyamatban van.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

AUDI S2 "Gepard" :

Teljesen átalakított becsövezett S2-es audi. VEMS ECU-val. Jelenleg egy kisebb turbo van rajta mint korábban de az autó így is nagyon gyors és rugalmas. A komolyan megépített kasztni és az egyébb átalakítások miatt pályán rendkívül gyors a gép. Eredetileg nem én elektronikáztam be, de már egy jó ideje én programpzom. Közben sikerült kijavítani a korábbi hibákat is.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Toyota Supra twinturbo:

Japánból importált duplaturbós mocival épített Supra. VEMS ECU-vel, hengerenkénti trafókkal. Az autó folyamatosan szépül és erősödik. Jelenleg 1,4-bar turbonyomáson üzemel. Napi használatú gép!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

NISSAN 200 SX CA18DET:

Teljesen átalakított gép. Csövezett kasztni. A motortérben és a futóműben is minden benne van ami kell. VEMS ECU. ALS , rajtlimiter, és minden ami kell. Hegyi futamokon és egyéb versenyeken is indulnak az autóval. Már megmutatta méregfogát a járgány mióta elkészült. Sok mitsu evo-t és subaru-t is maga mögé utasított!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Lancia Delta HF Integrale 2.0 16V:

Az autó az utolsó csavarig fel van újítva, teljesen hibátlan egyedi gépezet. Gyakorlatilag minden új benne kívül belül egyaránt. VEMS ECU, ALS, rajtprogram, nagy turbo,épített motor, stb, stb még nagyon sokáig sorolhatnám... Hamisítatlan rally feelingje van a masinának, hamar elkapja a gépszíj az embert a volánja mögött. Egy biztos, azonnal beleszeret aki kipróbálja.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Lancia Delta HF Integrale 2.0 16V, RTE:

Borbás Szabolcs versenyautója. A közelmúlban kértek fel az autó felprogramozására. VEMS ECU, ALS, rajtlimiter, és rövid váltó van a gépben. A kábelek ellenőrzése után kapott egy programfrissítést és mindent újra kellett kalibrálnom. A cél elsődlegesen a megbízható működés volt, de azért fel tudtuk vinni a töltőnyomást is 1,6 bar-ig. Az autó a komlói verseny előtti utolsó pillanatban készült el. Szerencsére végig üzembiztosan működött, és kiváló időket futott. Reméljük a jövőben még tovább fog gyorsulni!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
9
 

DODGE VIPER SRT/10:

Koháry Zoli Drag gépe. AEM ECU,10 hengeres épített motor 8 liter feletti lökettérfogattal, drag autómata váltóval, nitróval. Az autón hónapok óta dolgozunk, számos komoly problémát kellett megoldani. Az amerikai ECU sok fejfájást okozott. Aztán végül, gyakorlatilag nullázni kellett mindent és a semmiből felépíteni a programot. Nagyon sok szarvashibát találtam az autóhoz letölthető kinti "alap" beállításban. A 10 hengeres oddfire gyujtású motor bizony feladta a leckét, de végül összeállt a járgány. Az autóban egy komoly NX nitro rendszer van, ami "összedolgozik" a motorvezérlővel. A két komputert egymáshoz kellett csatlakoztatni és összehangolni őket. A nitro ECU szabályozza a rendszer ki be kapcsolását és adagolását, az AEM pedig a szükséges kompenzációkat végzi. Az egyik jól sikerült futam itt látható. Legjobb ideje negyedmérföldön 9.87sec @ 227 Km/h !   

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

MITSUBISHI LANCER EVO 6:

Bagi Szabolcs versenyautója. A kocsi "N"-csoportos versenygép volt. MAP szenzorosra alakítottuk. A szűkítő is kikerült belőle. MOTEC M48-as ECU. Nulláról kellett újra progizni a gépet. A verseny előtti utolsó pillanatban készült el, de megérte a fáradtságot. Abszolut időt is futott 1-2 gyorsasági szakaszon. Hamarosan tovább erősödik majd, egy kis nyomásemelés segítségével.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
                   
 

<< ELŐZŐ OLDAL

1. 2. 3. 4. 5.    

KÖVETKEZŐ OLDAL>>